fossbot

FOSSBot: Ένα εκπαιδευτικό ρομπότ ανοιχτού λογισμικού για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης

Παπαγεωργίου Ελευθερία (1), Χρόνης Χρήστος (2), Βαρλάμης Ηρακλής (3) Απόφοιτος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών και Front-End Developer στην FOSSBot Τeam (1), Υποψήφιος Διδάκτορας Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών [...]

hghj

Δίκτυο Κόμβων Καινοτομίας και Διάχυσης της Σεισμολογίας και της Ενημέρωσης των τοπικών κοινωνιών για τους Σεισμούς σε Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Δρ. Γεράσιμος Χουλιάρας (1), Δρ. Σοφοκλής Σωτηρίου (2) Γεωδυναμικό Ινστιτούτο, Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών (1), Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης, Ελληνογερμανική Αγωγή (2) g.choul@noa.gr (1), sotiriou@ea.gr (2) [...]

Anatolia

Μέτρηση ισχύος σε φωτοβολταϊκό πάνελ (solar cell) για διαφορετικές γωνίες της φωτεινής δέσμης

Ερευνητές – επιβλέπων καθηγητής: Ερευνητές: Απόστολος Μπιτζιλέκης Αποστολίδης  20181092@student.anatolia.edu.gr Επιβλέπων καθηγητής: Αθηνόδωρος Μπαντής bandis@anatolia.edu.gr Περίληψη Σκοπός του πειράματος είναι να διερευνήσουμε πως μεταβάλλεται η ισχύς, αρά [...]

ΕΛΕΝΑ_ΑΡΤΟΠΟΥΛΟΥ

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στο μάθημα της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας μέσω του έργου eTwinning «Ferien, Freizeit und Landeskunde»

Αρτοπούλου Έλενα Εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ07, 5ο Γυμνάσιο Π. Φαλήρου artopoulouelena@gmail.com Περίληψη Τόσο στο Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες όσο και στον Οδηγό του [...]

image6

Η παιχνιδοποίηση και η χρήση κώδικα ως μέσα εξερεύνησης των μνημείων

Βαρβάρα Ζαντραβέλη Καθηγήτρια Αγγλικών-Διευθύντρια 4ου Γυμνασίου Πρέβεζας-eTwinning Ambassador barbarazadraveli@yahoo.gr Περίληψη Η εργασία αυτή έχει ως στόχο να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο οι έφηβοι [...]

Image-500x300px10

Εξ αποστάσεως διδασκαλία και ψηφιακές δεξιότητες εκπαιδευτικών: με το βλέμμα στη μετα-covid εποχή

Αγγελική Ι. Καραγγέλου Εκπαιδευτικός ΠΕ02/ΤΕ16, MEd, MA, 6ο ΓΕΛ Χαλανδρίου akarangelou@gmail.com Περίληψη Την άνοιξη του 2020, η αναστολή της διά ζώσης λειτουργίας όλων των βαθμίδων [...]