Article-Cover

Εκπαιδευτική προσέγγιση STEAM για την ανάλυση και επεξεργασία παραμυθιών μέσω της υλοποίησης ενός προγράμματος eTwinning σε Νηπιαγωγείο

Κυριακίδου Αικατερίνη-Κυριακή  Καθηγήτρια Αγγλικών, Αρσάκειο Δημοτικό Θεσσαλονίκης Πρέσβειρα της Δράσης eTwinning kathykyriakidou@gmail.com   ΠΕΡΙΛΗΨΗ Το Πρόγραμμα eTwinning που αναλύεται στην παρούσα εργασία αφορά στη σύμπραξη [...]

Χριστοφόρου Εικόνα

Η διάχυση των έργων eTwinning στο πλαίσιο της διδασκαλίας των γνωστικών αντικειμένων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης – η περίπτωση του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας

Χριστοφόρου Βασιλική Δασκάλα (ΠΕ 70), Γεωπόνος Msc, 38ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας, vasxristof@hotmail.com   Περίληψη Η διάχυση των έργων eTwinning στα πλαίσια της διδασκαλίας των γνωστικών [...]

Δίχως εικόνα

ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΟΜΙΛΩΝ στα ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: Μια περίπτωση συνεργασίας

Κατσίκα Ιουλία (1), Παπακώστα Έλενα (2) Εκπαιδευτικός ΠΕ06, MA, MEd, 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καρδίτσας (1), Εκπαιδευτικός ΠE79.01, Integrated MΑ, MSc, 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καρδίτσας (2) [...]